pretty first week of christmas.

Vänner! I veckan är det dags för julpynt! Emellan tentor och bokstäver ska här storstädas och pyntas, för att sedan bjudas in till min årliga tradition, Adventmyset. Fram tills vi börjar slänga fram fina tomtar och julglitter tittar vi på veckans favoritsaker.
 
Pottermore.
Sämsta saken att hitta i tentaperioder, nämligen din egen biljett till Hogwarts! Du shoppar till ditt första magiska år i Diagongränden, sorteras in i elevhem och samlar in poäng. Mer har jag inte hunnit undersökta, men det perfekta lata kvällsgörat. 
 
Fantastiska fotografen och bloggaren Emily Dahl funderar på att återigen förvandla sitt röda hår till pastelligt ponnyhår. Så himla fint! Går också i hårfunderingar, men mina handlar snarare om att klippa den där pagen jag pratat om så länge. Kolla in hennes fina blogg, en av mina dagliga favoriter.
 
 
Innan saffranskakan ens hunnit börja dofta i köket är julens finaste klänning beställd från bästa Modcloth. Det är månadens köp till mig själv, sen är det dags att börja finurla på de där julklapparna...
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0