seven instagram-heaven.

Hej vänner!
 
Den här veckan är lite stressig för mig eftersom jag försöker sammanställa en tenta/miniuppsats och samtidigt pluggar på en annan delkurs och ska hålla ett eget seminarie! Pust pust. Jag ska försöka blogga så ofta jag kan, men ha lite överseende med en eventuellt skral vecka.
 
Medan jag sitter på lektioner idag så kan vi väl kika på de senaste veckornas instagramflöde. Ni som vill följa söker efter soleii, som vanligt.
 
 
Sebastians kompis Micke var på besök och vi tog tillfället i akt att visa honom och oss själva Malmö Museer och utställningen "Mode utan midja". Hur fint som helst, väggarna var till och med dekorerade med art deco!
 
 
Var på möte på jobbet och pillade i mig Gott och Blandat och fick ett signerat exemplar av föregående veckas protokoll.
 
 
Tuperade sönder håret för att gå som illasinnad docka på en Halloween-fest, kan meddela att jag fortfarande inte rett ut detta trassel.
 
 
Hade Elle som morgonlektyr en söndag och hittade där Elsa Billgren, som jag tyvärr har ganska svårt för (förlåt, vet att många gillar henne - men man kan inte gilla alla :) )
 
 
Hämtade ut biljetter på Malmö Opera, där vi i januari ska titta på "Miss Saigon".
 
 
Åkte en sväng till ett höstigt gyllene Lund och levde en stund i nostalgibubbla.
Åt middag med dessa sköna brudar på ett trevligt ställe på Möllan för att få en break från så många timmars pluggande på Orkanen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0