laurent, lock up my hair shirt and lacerating whip.

 
Hoppas att ni överlevde stormen! Man kan absolut inte plugga när det stormar, då är det bäst att krypa upp bland en massa kuddar och lyssna på den vinande vinden. 
 
I söndags hade jag ju den där franska twisten som jag, i mitt söndertuperade hår, kände mig väldigt 60- talstjusig. Det var Elle som i sin firsyrspecial (där bland annat den varma Emma Sundh figurerade med sina piffiga vintagesnurror) hade en finfin guide till den perfekta franska twisten, eller svinryggen som den också kallas, så imorse svängde jag upp håret i en sådan ännu en gång. Det som tog tid var att leta upp tillräckligt många bobby pins. Tyvärr hade jag lite dåligt med tid så det blev bara en bild på alltihop. Kände mig lite som Tippi Hedren, eller varför inte som Rachel i tidiga säsonger av "Vänner"?
 
hedrenhitch
source
 
 
friends_rachel_ross
source
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0