statskonst.

 
En dagens på biblioteket, där vi pluggat om riskhantering och fallet BP. När BP- katastrofen inträffade för 3 år sedan var jag ungefär sista person i världen som uppfattade detta - min strategi för att undvika nyheter var således framgångsrik. Tre veckor efteråt på väg mot en glassbar uppdagades detta, som provocerade mitt sällskap så till den milda grad. 
 
Nu har jag efter påtryckningar från flera håll börjat hålla lite mer koll på omvärlden, men syftet då var att försöka komma ifrån allt det jämmer och elände som matades ut i olika mediekanaler. Samhällsdebatt har alltid intresserat mig men det försvåras av det här med att inte ha koll. Att inte ha koll är också svårt när en pluggar ett masterprogram i strategisk kommunikation. Så nu blir det mer nyheter, kultur och omvärld på denna damens agenda.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0