sparkling blue dots.

  
 
Helgen har varit så himla skön och härlig, särskilt lördag var riktigt magisk. Jag fyndade lite saker på stan, bland annat köpte jag nya skor för inomhusträning eftersom mina gamla gjorde ont, var FÖR gamla och inte kändes jättepeppiga att sätta på sig. Så nu är jag fullt utrustad på gymfronten och det känns skönt att vara igång igen! Sedan tog vi en tur in i den mysiga lilla labyrint som är Systrarna Grenes på nya Triangeln och jag hittade denna underbara lilla blåvitprickiga lådan. 
 
 
 
Jag tycker att det är jättesnyggt att varva bokraderna i bokhyllan med fina askar och kartonger, särskilt om en har en större bokhylla. Min låda, som kommer att förvara våra räkningar på ett lite roligare sätt, får pryda vår smala Hemneshylla så länge. Tillsammans med fina boken Vintageparty. Har så många projekt för lägenheten nu och mer bokhylleförvaring är en punkt som står högt upp på prioriteringslistan nu. Hjärta många böcker. Hjärta pannkakor, som vi avslutade söndagen med.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0