pumpkins scream in the dead of night.

Hej kära ni!
Nu lättar vi upp måndagsstämningen genom att titta på hur min helg såg ut genom Instagram, tycker jag. För er som vill följa heter jag soleii
 
 
I fredags pysslade jag i köket under eftermiddagen eftersom de här fina tjejerna skulle komma hit. Jag hade lagat svamprisotto, fransk citronpaj, chokladglass med citronsorbet samt en del glas vin. Uppdateringar blandades med mer djupa samhälleliga ämnen.
 
 
På lördagen skulle vi på Halloweenfest, temat var skräck. Jag tycker att dockor är bland det läskigaste som finns, så jag var utklädd till en ond docka helt enkelt. Såg sjukt oskyldig ut men skenet bedrog. Halloweenfesten var en hemmafest hos våra vänner Emelie och David, och de hade verkligen ordnat det bra! Ingång skedde källarvägen där de ordnat ett helt litet skräckhus med läskig musik, mystisk rök och folk som skrämde ihjäl en på vägen. Så stämningshöjande!
 
 
Väl uppe på festplan tröstades vi med drinkar, sen tröttnade jag lite på Sanna och försökte kill her of. Men så dumt, en kan ju inte skära i vampyrer! Denna upptäckt gjorde att mitt hår gick från lockigt till bara rufsigt.
 
 
På söndagen ville jag så gärna åka ut i skogen, och det närmsta vi kunde komma åt var Bulltofta Rekreationsområde. Gick runt med Sebastian och sparkade i höstlöven med höstkängor och min franska hårtwist, som jag gjorde av resterna av mitt söndertuperade hår. Gick till någon butik och hittade en Hollywoodfru-soffa och sen gick vi och åt galetter (matcrêpes) och gladdes åt min första avklarade tenta.
 
Hur har din helg varit? Skriv i kommentarsfältet om du gjort någon helguppdatering på din blogg!
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0