skitarg och frustrerad

2010 kommer att börja med att jag får magkatarr/magsår/hjärtinfarkt/går in väggen, for sure.

Varför kan människor inte förstå att jag inte kan vara överallt på samma gång och göra allting på samma gång? Varför fattar inte folk att jag efter två veckor (VÄLBEHÖVLIG) semester faktiskt kommer att behöva plugga till en tenta, som är i första veckan i januari, när jag kommer hem?

Jag blev faktiskt riktigt rädd idag. Jag satt på jobbet och höll på att bryta samman. PLU-nummer, som jag slagit in tidigare under dagen och som suttit ingraverade i huvudet i flera år, bara försvann. Jag tryckte och tryckte men kunde inte minnas vad numret vara. Och när jag skulle titta i listan så märkte jag att jag inte ens kunde komma ihåg vad frukten hette. Allting idag har varit som i en dimma.

Ska två veckors semester på hela året behöva betyda att jag ska bryta ihop av stress inom två veckor efter det?

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0