svammel

Nästa vecka. Stressig, sjukt rolig. Stressig. Spännande. Mycket.
Ja, något sånt kan vi väl säga?
Förutom att jag ska försöka läsa ut en hel kursbok innan torsdag (hahaha, lycka till med det!), skriva packningslista och packa, så händer det lite roliga saker som minst sagt kommer att ta upp en del tid.

one. grupparbeten hela veckan. Jag gillar't!

two. på måndag ska jag försöka hitta en fin klänning och uträtta lite ärenden på stan. Dammsuga och torka golv. Ha en riktigt tjejig och julig kväll då vi ska dricka glögg, kanske äta lite pepparkakor (så att vi blir riktigt snälla) och prata klänningar och outfits inför...

three.... tisdag! Då är det en liten "nobelfest" på Credo, där vi ska anordna middag, äta middag, och förhoppningsvis titta på några människor som är modigare än mig och tänker ha lite roliga uppträdanden på scen.

four. skriva en frågesport inför fredag, anledning anges nedan.

five. på torsdag ska jag på samtal samt göra allt det sista inför resan.

six. fredag. mamma och pappa kommer att ta tåget till Kastrup vid lunchtid, och det innebär ungefär åtta timmars väntan på flygplatsen, och under merparten av dessa timmar kommer vi inte att kunna checka in bagaget ens.
Sen bär det av med flyget till Thailand och sen behöver jag ju inte ens säga hur mycket jag ska njuta!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0