non, je ne regrette rien

Nu skiner solen igen, men vädret var sannerligen förrädiskt mot mig idag när jag i shorts och sandaler promenerade från affären. Då handlade det snarare om att himelens portar hade öppnat sig i hopp om att kanske ge en avsvalkande dusch. Ja, det är tanken som räknas i alla fall.

Idag åker jag hem till Lund, och imorgon ska jag med kära Santie till Skanör och sen försöker jag ta mig på födelsedagskalas på kvällen.

För övrigt surfar jag fortfarande på minnen från midsommar och från i lördags, på dans och på långa samtal, på skratt och på sång. Just nu är jag så himla glad att jag är jag och att ödet fört mig på de vägar jag fått vandra under det här senaste året.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0