oh mama

Ska strax bege mig till jobbet. På torsdag är jag ledig igen (innan en killer-weekend, merde!), och då ska jag till optikern och så ska jag ner till Lund för att hämta mitt körkort och träffa en väninna. Tyvärr ska det enligt iGoogle regna och åska, så det blir nog inget hängande i stadsparken. Men kanske en mysig fika eller något sånt. Och snart kommer hennes föräldrar och hennes yngsta bror och hälsar på, så jag ska försöka komma ihåg att ge henne en flaska hemmegjord fläderblomsaft, som hon tyckte hemskt mycket om och ville att hennes familj skulle få smaka.

Efter denna vecka är det bara fjorton dagar kvar tills jag kommer hem till mitt älskade Lund igen! Till MIN lägenhet, hem till mig. Härligt!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0