framtidsutsikter

Jisses. Tills imorgon måste jag ha bestämt mig om jag ska stryka lärarutbildningen och försöka komma in på kursen i idé- och lärdomshistoria istället. Men jag vet inte, jag vet verkligen inte. Skulle jag vilja bli för- och grundskollärare? Fritidspedagog? Eller vill jag jobba inom bibliotek och museum? Eller något helt annat?

Jag tänkte först att det skulle bli som det borde. Kommer jag in på lärare är det meningen (eftersom jag sökte försent finns det en chan/risk att jag inte kommer in). Kommer jag inte in på något borde jag göra något annat-

Jag får framtidsångest, är rädd för att göra något som inte stämmer överens med mig själv. Vad vill jag göra?

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0