I'll always stay with my everlasting love

Vem tusan behöver verklig kärlek? Jag, världens bokmal, jag är alldeles för insnöad i böckernas värld, kärlek är helt enkelt inte som jag vill.
Mina favoritkärlekar i böcker som jag tycker att livet kan inspireras av:

♥ mr Darcy & Elizabeth Bennet i "Stolthet och fördom", en djup och stormande kärlek som växer fram ur oviljan emot varandra

♥ Edward  & Bella i "Twilight"- böckerna. Evig kärlek från första ögonkastet

♥ Jacobs kärlek till Bella i "Twilight". Varm och vänskaplig och trygg kärlek

♥ Valfri bok ur "Sagan om Isfolket" nästan. Djup, evig, himlastormande kärlek, själsfränder och jag vet inte vad

♥ Gilbert Blythe och Anne Shirley ur "Anne på Grönkulla"- böckerna. Helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta läsa "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer, somna och drömma om romantiska vampyrer. Ja, det ska jag.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0