have yourself a merry little christmas





Nu är det lagom att julpynta, tycker jag! Jag brukar vänta tills första advent- helgen, men att ligga en vecka före med julpyntet när man missar två veckor av det, det tycker jag bara är finfint. Och nu är här så mysigt! Min bästa idé i år var at ställa en massa ljus på ena sidan av brudkistan (mitt soffbord) för att skapa en liten open fire- effekt.

Har bara haft det mysigt sedan klockan tre idag! Då stack jag till Sanna för att se första Twilight- filmen, som uppladdning för premiären av uppföljaren, New Moon. Som, for the record, var kanonbra, mycket bättre än ettan! Sen bröt vi fem i biobesökargruppen upp, och Smax följde med mig hem för lite te och Idol.
Happy weekend!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0