joy to the world



November. Mindre än en månad kvar tills första advent.
Min julpyntningstradition har sett likadan ut i många år - stor julstädning veckan innan första advent, och fredagen är lika med juldekorationer och skivan "Jul i Betlehem". Det är underbart, det är mysigt, det är speciellt.
I år får jag dock njuta av julpyntade hem två veckor mindre än vanligt eftersom flyget bär mig och min familj till Thailand mellan den 11 och 26 december. Så jag funderat allvarligt på att börja julpynta två veckor tidigare. Fast det känns kanske alldeles galet för tidigt? Nej, jag får nog vänta ändå. Men tanken kittlar.

(hoppas bara inte att julkänslorna dras ner av rädsla inför flygresan)


Det ni säger
Postat av: Ellinor

Juuuuul, juuuuuuuul<3<3<3<3 Åhh! LOVE:) Haha, jag kollar på Hannah Montana nu:) Jackson fick mig att skratta precis!

2009-11-03 @ 15:01:06
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0