ler välling?

Bloggen är ungefär lika underhållande som det novemberväder som idag river i kläderna och bildar sjöar i stövlarna och lervälling utanför Universitetsbiblioteket.
Jag är nyss hemkommen från en föreläsning, en liten fika och ganska så effektivt plugg, skulle jag vilja säga. Borde man inte under en hemtenta känna att varför i fridens namn pluggar jag det här omöjliga skitet? Nej, den här tentan är lite halvknepig på sina ställen, men den känns också skitrolig! Nu blir det några timmars paus som ska inkludera att följa Sanna till Nautilus, äta, diska och handla. Sen ska jag sitta. Med böckerna. Framför mig. Jag har fyra dagar på mig efter idag att bli klar, så nu gäller det att ligga i så svetten lackar.

Hejja mig!

P.S. Min syster har startat en ny blogg igen.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0