sova


min schwester sover räv på vägen till Marstrand, 2007

Igår somnade jag klockan halv elva. Jag har inte somnat så tidigt sen jag var tretton, skulle jag tro.
Sen var meningen att jag skulle gå upp lite tidigare och fixa lite innan föreläsningen. Men a fool am I, jag försvov mig i fyrtiofem minuter. Under föreläsningen satt jag som vanligt med tunga ögonlock, och när jag kom hem stupade jag i soffan och sov lite till. Är jag sjuk? Det kan ju inte vara normalt att vara såhär trött.

Anyway, jag får väl ta itu med läsandet nu istället för att uggla här också. Vår lärare skrämde upp mig inför tentan vi ska ha nästa vecka! Han är dum, man ska vara uppmuntrande tycker jag.


Det ni säger
Postat av: Ellinor

Ooooo, this is not okay:))

2009-11-19 @ 18:39:05
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0