time for some fun fun fun

Wow, det blåser verkligen hårda vindar! När jag skulle hänga tvätten blåste jag iväg litegrann.
Ptja. Jag skulle ju kunna plugga. Eller. Jag tror jag kör en gammal lista först.

Aktuell plats: my sweet behind befinner sig på en stol framför datorn i min barackliknande lägenhet. 
Aktuell händelse: Thailand, baby!
Aktuell låt: Oh helga natt har redan smygstartat julen åt mig
Aktuella klädesplagg: jeansleggings och en indiantröja
Aktuella skor: mina fina Hunter- gummistövkar!
Aktuellt hår: lika långt och blont som alltid. Snart även solblekt.
Aktuella favoritprylar: ljusslingeklotet som jag fick i julklapp förra året
Aktuell bok: Alkemisten av Paulo Coelho
Aktuellt tv-program: How I met your mother och Glee
Aktuell film på bio: New moon på fredag!
Aktuell film på dvd/video/TV: Första Twilight- filmen innan bion på fredag. Och det är nog snart dags för Northanger Abbey också
Aktuell mat: allt med rotfrukter
Aktuell glädjesämne: att jag snart har ett långt jullov, och bion med mina kära kära vänner på fredag
Aktuell längtan: Thailand
Aktuell känsla: nere, palla plugga om feminism inom 1800- talets konst
Aktuellt uttryck/citat: When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead- yes, Barney Stinson!
Aktuell favoritsysselsättning: hänga med mina vänner
Aktuellt jobb: om tre veckor, samma gamla

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0