chokladfrapinos och violetta gummistövlar



Imorgon bär det återigen av till Köpenhamn. Med varning för regn tänkte jag lite nervöst på mina plattsulade, obekväma och ganska fula gummistövlar. Ett par timmar stadsvandring med obekvämma stövlar, eller dito med sköna converse. Det var nästa så att jag övervägde blöta fötter.

Men jag och Santie bestämde spontant efter lunchen att vi minsann skulle gå till Nova, och i en affär vid Plantagen (för alla intresserade) finns det en affär som säljer en massa märken till halva priset. Brandstore, tror jag att den hette. Och där köpte jag ett par jättefina och bekväma Hunter- stövlar, helt perfekt!
Fast gummistövel som gummistövel - det kommer ändå att låta helt fruktansvärt när man går igenom SMK:s ekande utställningshallar...


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0