happy halloween

Alla Halloween- helgar brukar jag spendera genom att skrämma upp mig själv och några andra stackars typer som jag väljer till sällskap. I år ser allt lite annorlunda ut, men vad tusan, det här blir det bästa veckoslutet under hela 2009!

I torsdags kom Sanna över och kikade på den obligatoriska skräckfilmen, två dagar för tidigt. En helt ok skräckfilm och inga frakturerade tänder, som förra året. Den trevliga kvällen avslutades med youtube- videos med människor som blev skrämda av andra på Americas Funniest Home Videos.

Igår var jag hembjuden till Santie, och vi lagade (och jag tar ingen credit för detta, jag hackade bara grönsaker) så himla god mat och en fantastisk efterrätt. Efteråt pös vi i soffan,´supermätta och nöjda och med en film som handlade om en gris som hette Albert. Typ.

Ikväll ska jag äta ännu mer god mat hemma hos mormor och morfar på den årliga kalkonmiddagen med mammas släkt, och det är bara bland det trevligaste jag vet!

Söndag vet jag inget om än. Mer än att jag ska plugga en masse och åka tillbaka hem till Lund.
Happy Halloween!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0