i'm lovin' it

Barock hit, tidig,- hög- och senrenässans dit, manierism upp och rokoko ner.

Det är mycket att komma ihåg och mycket att kunna. På en vecka har jag nu som projekt att ta mig igenom drygt fyrahundra sidor om allt detta, men efter ett kapitel vet jag fortfarande inte riktigt vilka drag som signifikant skiljer sig åt. Och arkitekturen - don't even get me started on that.

Jag bröt ihop en liten smula igår när jag insåg att jag kommer att få hetsskriva min hemtenta på fem dagar. Fem dagar! Visserligen skrev jag den på sex dagar sist. Men ändå. Allt känns ändå stressigare. Men hopplahå, det var inte det jag skulle gnälla om här. Jag skulle berätta att jag alltså har klarat av mitt delmål för dagen, och har nu drygt en timme på mig att städa innan jag ska äta och göra mig iordning för lasedome. Och det (både städningen och laserdome) ska bli så roligt!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0