material girl efterlyser!





Jag är född med klumpfot - skulle man kunna tro.
Eller snarare klumphand.
Ikväll när jag skulle diska så gled en av mina favoritkoppar ur händerna på mig - och istället för att ramla ner i diskvattnet så mötte den sitt öde mot den hårda kanten till diskhon.
Attans attans attans också, vad arg och ledsen jag blev.

Men! Koppen säljs inte längre, och den är köp på Indiska för ett och ett halvt år sedan. Om någon som läser detta råkar vara trött på sitt set, och skulle vilja sälja en kopp till mig (för en bit över originalpriset!) så skulle jag bli väldigt glad. Det är en vild chansning, men frågar jag inte får jag inget veta heller.

Puss på er, hoppas ni kan hjälpa en stackars klumpig en!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0