blaj

Söndagen har bjudit på mycket roligt och mindre roligt. Två timmar spenderades med min underbara släkt hemma hos mormor och morfar i Hanaskog, jag var hungrig så att jag darrade och jag åt två portioner av VÄRLDENS godaste mat (och det är inte ens något skämt, mormor och morfar är världsmästare i matlagning, så det så). Till den himmelskt goda maten räknas även Maddes berömda chokladmousse av vitt choklad.
Och sällskapet var såklart det bästa tänkbara.
Tråkigt nog skulle jag jobba och fick inte stanna så länge, så jag gled i min sexiga arbetsoutfit och flög likt Stålmannen iväg till kundernas undsättning. När jag kom till jobbet var det i sanning kaos, och ungefär allt som kan gå fel på vår arbetsplats har gått fel idag, men det var ju spännande det med.

Imorgon kommer jag tillbaka till Lund, till min lägenhet, och till alla speciella och fina personer som bor därnere. Utom Sanna, som är dum och åker till Hässleholm när jag åker därifrån. Men vi hänger hela nästa helg under Gröna Studenters årsmöte i Örebro, och i veckan är det bäst att jag skärper mig och förbereder seminariet, jobbar på textanalysen och övar på pianoläxan (som jag haft två veckor på mig att öva in nu och jag har inte övat en gång, slarv!) Kärlek gör mig lat.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0