grönt är skönt

Igår tittade jag lite på världens vackraste "Försoning". Inte hela, jag var trött och skulle upp och jobba idag. Men inatt drömde jag väldigt märkliga drömmar som kändes helt verkliga, och den bästa delen var den när jag fick till skänkes den underbara gröna klänningen som Keira Knightley bär i filmen. Fick! Jag var så glad och trodde knappt att det var sant (och det var det ju inte heller, tyvärr).
Jag drömde även att alla människor på Jorden bara försvann och att det bara var jag och några till, som sprang runt i ett Lund som hade blivit litet av en spökstad. Ni vet, mörk och ruggig. Tänk lite som i filmen "Silent Hill".

För er som inte har sett Cecilia i "Försoning" någon gång kommer här en bild som är lånad härifrån.

Ps. Jag vill ha hennes hår också. Tack!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0