sushikvällsmat och kattungar

Jag önskar så att jag tagit med mig kameran igår, för vi gick nämligen hem till min pojkvän och tittade på de vilda kattungar som delvis bosatt sig i deras underbart lummiga trädgård. Vilka sötnosar! De var litet skygga och fräste på kattungevis när vi försökte röra dem, men efter lite torrfoder och mjölk fick vi åtminstone närma hos med handen och klappa lite utan att de sprang all världens väg. Men nog vart de rädda alltid.
När kattungarna hade tröttnat på oss gick vi och åt väldigt god sushi på Zen här i Lund, och sen gick vi och tittade lite till på kissemissarna.

Schemat och litteraturlistan har lagts upp för etnologin som jag ska läsa nu i höst. Som jag längtar! Allting verkar superspännande och superroligt! Efter en termins språkstudier glider jag mer än gärna tillbaka i humanioraspåret, ska ni veta. Aldrig mer SOL-centrum!



Den fina lilla sötsillen som bor hemma hos mamma och pappa. En stor luns, jämfört med kattungarna.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0