skitmög

Det är fredagkväll. Klockan är fem minuter över tolv (så tekniskt sett är det lördag, men vem bryr sig?)
Jag sitter hemma. Har tråkigt. Alla är på andra ställen och festar. I Lunds på fester jag inte kan komma på, utanför Lund på fester jag inte kan komma på. Och jag slås av hur långt borta mitt sociala liv har glidit. Hela hösten har jag givit åt jobb, skola och kör. Mest jobb. Varje helg. Andra sociala aktiviteter som involverar vänner har inte ens funnits i min närhet och nu, en fredagskväll när alla är ute och festar och har kul medan jag sitter själv efter en dum kyrkokonsert i Helsingborg (förlåt, jag är bitter just nu), så känner jag mig ensammare än ensammast och har tråkigare än tråkigast. Den här hösten har bara varit skitmög.

Det ni säger
Postat av: Marie

Gör något åt det till våren då! =)

2010-12-18 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0