smått och gott

Käraste bröder, systrar och vänner!
Jag har just stickat klart och sytt ihop mitt pannband som jag gjort helt efter fritt huvud. Kanhända blev det något snett någonstans, men är inte det lite charmen med egengjorda saker?

Sedan ett par timmar är julfirandet över för vår del och jag är så himla nöjd och tacksam för det här fina julfirandet! Utöver det goda sällskapet fick jag en del jättebra julklappar, bland annat en morgonrock (hejdå till min rosa och trådiga), ett stort blomstrigt fat, en extern hårddisk, presentkort, presskanna (nu får alla komma på kaffe hos mig!), en gigantisk ask choklad, "Skönheten och Odjuret" och mycket mer.

Imorgon ska jag träffa en kär gammal vän en stund och sedan ska jag även ned till Lund. Är otroligt sugen på att påbörja min rapport nu, den som ska in om 13 dagar och som kommer att bli väldigt rolig att göra. Jag har ju dessutom en uppgift till som jag måste börja på efter nyår. Skriv skriv så du slipper stressa! Och när allt det är på det torra, då kan jag njuta av mina nya böcker!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0