dagens rätt

Dagens...

... mat: cheeseburgare, pommes frites och mangosalsa på dånken

... lyx: är det många läsande singlar än jag som idag har druckit champagne och ätit godishjärtan med chokladfondue och frukttårta på Hilton hotell? Tänkte väl det.

... skäms: skorna för 350:-. Inte dyrt om man inte redan har shoppat upp månadens pengar. Nudlar fram till den 25:e!

... göromål: öva på tal och take the night of med någon riktigt tårdrypande och smäktande kärleksfilm.

... önskemål: att få gifta mig snart. På bröllopsmässan hittade jag min absoluta drömklänning, det var nästan så att jag vill köpa den där och då - hoppas att något liknande finns om det en dag blir dags för mig. Och jag såg "Maria Larssons eviga ögonblick" igår, hon får gärna ta mina bröllopsfoton, tack!

... plus: jag hann stryka en vända innan bussen gick!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0