desperat hemmafru

Jag skjuter gärna alla studiesysslor och övriga hushållsgöromål åt sidan för mitt nya stora intresse: att stryka.
Julen 2008 fick jag ett strykjärn, men att stryka i den gemensamma tvättstugan är både kallt, stressande och ganska snuskigt.
Men på Ikea för några veckor sen köpte jag en fin liten bordsstrykbräda som med fördel kan hängas i garderoben när den inte används - perfekt för en som liksom mig har fyllt varenda kvadratmeter förvaringsutrymme redan.

Men nu har jag strykt mitt fina förkläde och allt som med fördel kan strykas för att se snyggare och prydligare ut. Jag tror bestämt att jag får tvätta lite på måndag, så att jag kan stryka lite till.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0