en lördags vedermödor

Var på mitt första möte med Grön ungdom idag! Grön ungdom Malmö, eftersom ptja, jag fick tips om det och eftersom jag inte hittar någon information what so ever om GU Lund. Mer än att det ska finnas (men de gömmer sig någonstans, tror jag).
Det var mycket information, men mycket roligt. Jag är verkligen taggad för en massa massa saker nu, så jag kan knappt sitta still. Jag måste göra något! En bra idé vore kanske att återgå till mitt informerande tal...

Missa inte Melodifestivalen ikväll! Min bombastiska tjejkväll tappade deltagare, en efter en, så jag och Sanna (som var den enda som orkade hänga kvar) får mysa med en varsin landgång och ostkaka. Sen blir det utvärdering!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0