mysfrukost



Under min produktiva dag idag har jag "rotat" igenom gamla inlägg i Underbaraclaras blogg. Jag hittade en fin bild från ett inredningsreoportage föreställande en kvinna vid ett härligt framdukat frukostbord. Det såg trevligt ut, fastän hon satt där ensam.

Och vad vill jag säga med detta?
När jag var nyinflyttad lade jag mycket kraft på att ordna. Ordna middagar med fin musik, ett dukat bord och tända ljus. Mysfrukostar. Men det var länge sedan (ungefär ett och ett halvt år sedan).
Numera ser fukosten ut som följer: förbereder den i köket och äter den framför tv eller dator.
Middagen: ungefär likadant, beroende på rätt. Äts ibland vid köksbordet.

Nää. Nu ska jag också börja duka upp trevliga mysiga frukostar när jag är lediga, sådana man alltid fick på helgerna när man bodde hemma. And as for company så får jag umgås med mig själv.

Det ni säger
Postat av: Sanna

Låter inte som ett trevligt sällskap ;)

2010-02-10 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0