rädda framtiden!


Bild från Miljöpartiets hemsida

Som alltid efter ett möte med Miljöpartiets studentorganisation Gröna studenter så känner jag mig extremt peppad, både inför valet och inför mitt uppdrag att faktiskt få vara aktiv och engagerad i att hjälpa till inför valet. Detta blir det sista valet som jag är aktiv i en ungdomsrörelse, nästa omgång, 2014, är jag för gammal det och kommer förhoppningsvis kunna vara lika engagerad i vårt kära moderparti. The big ones.

Om du inte vill byta politik (vilket jag såklart hoppas att du gör om du inte är miljöpartist, haha) men ändå inte vill byta klimat, då passar 2006 års slagord från Miljöpartiets håll kanske ännu bättre: Ändra livsstil, inte klimat. Och hur man kan leva grönt utan att bry sig ett dyft om politik, det kan du läsa om här.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0