fundays

Det var mycket som hände igår, utan att jag för den saken skulle behövde stressa.
Höjdpunkten var väl ändå kvällen, då jag och fyra vänner trotsade vädrets illvilja och tog oss till Malmö på skakiga busshjul (och med en otrevlig busschaufför) för att se "Avatar" i 3D.
Och förväntningarna var höga, samtidigt som jag undrade om den verkligen kunde vara så bra som alla säger. Och ja - den är precis så bra som alla säger. Jag vet inte om 3D- effekten hade någon roll i det hela, men en mer fantastisk film får man banne mig leta efter!
Nästa 3D- stopp på biograferna i Malmö blir "Alice i underlandet" med Johnny Depp...

Dessutom, mitt i snökaoset, ringde min nye pianolärare för att ange tid, plats och portkod, samt för att höra om mina förkunskaper. Förkunskaperna är ganska goda, men efteråt kom jag på att allt jag kan kan jag på keyboard, jag är van som tusan vid min vackra keyboard. Fingersättning och tangenter på piano är ganska annorlunda, vilket gör att det jag kan spela väldigt bra nu kanske kommer att bli mög då, haha.

In alla case. Nu ska jag skriva protokoll, sen blir det IKEA eller snöbus. Roligt vilket som.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0