get to know me

Jag vill dela med mig av tio saker som ni kanske inte visste om mig!


♥ Jag kan nästan alla repliker utantill i både "Den oändliga historien" och "Mysteriet på Greveholm"

♥ Karaoke är bland det bäst jag vet. Finns det ett singstar på festen så vet ni var ni kan hitta mig!

♥ Jag pratar alltid bebisspråk och är jättetöntig när mammas och pappas katt Silje är i närheten

♥ När jag var 13 ville jag gifta mig med Aaron Carter. Jag hade skivan "Aaron's party (come get it)" som jag lyssnade på om och om och om igen, och jag kan fortfarande sjunga nästan alla låtarna

♥ Ibland tittar jag på "Våra bästa år"

♥ Jag tycker att den bästa låten i hela världen är "Eloise" med Arvingarna

♥ 80- talsmusik är den absolut bästa musiken, och filmerna från 80- talet är härligast. Jag älskar 80- talet!

♥ Jag ångrar att jag aldrig lärde mig dansa balett, spela piano eller sjunga ordentligt

♥ Jonas Gardell och Caroline af Ugglas är bara två udda fåglar som jag beundrar nästintill blint

♥ Jag har en fäbless för skräckfilm som många förvånas över

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0