hejsan hoppsan, lillebror

Effektiv tisdag!
Jag var på Gerdahallen och köpte gymkort, jag svängde inom kulturinstitutionens bibliotek för att hämta en bok, men där var stängt. Jag gick på second hand och hittade inte vad jag var ute efter, men likväl ett litet häfte notpapper för en tia. Sen köpte jag nya kollegieblock, en adressbok och ett musikhäfte med tomma notblad. Jag vägde länge för och emot, men kom fram till den komiskt klyschiga slutsatsen att det kan ju vara bra att ha ifall jag nu, när jag ska lära mig spela piano ordentligt, skulle få för mig att börja skriva egen musik. Det var ett man-vet-aldrig-inköp.
Ah, och jag laddade jojokortet.

Vi kan konstatera att min plånbok har varit minst lika effektiv som jag idag.

♫♪♫


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0