helgen är inte över än

Lilla Marie är på lundabesök, och jag och Sanna har verkligen gjort allt i vår makt för att underhålla henne.

Det har blivit nostalgikväll med utgång på Helsingkronas nation:


Nästan hela festgänget samlat - de tre socionomerna


Ett och ett halvt lag väntar på att leka frågesport


Förevigade på nationen

Vi har shoppat (alldeles för mycket) på Nova:


Vi provade skyhöga skor...


Sanna fick psykbryt på en tröja...


och Marie blev nästan fångad av Ghostbusters!

Och nu ikväll har jag segrat efter en utdragen tävlan i Trivial Pursuit:


Sanna myste i väntan på chokladpudding...


... och blev sedan förvånad när hon svarade rätt på en fråga!


Jag fick en överväldigande känsla av att vilja dominera hela spelet. Mitt. MITT (men egentligen Maries)

Och imorgon blir det pannkaksfrukost och skridskoåkning innan Marie drar iväg med sitt tåg.
På måndag är det omstylning av hela håret och på tisdag börjar jag i en ny klass. Och sen drar jag till Gothenburg, där det kommer att bli fullsmäckat av roligheter!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0