jubel


ursäkta dålig bildkvalitet - mobilfoto

Mamma och pappa har bogserat upp den här fina gamla skänken från köket och upp till mitt rum. De renoverar köket, och skulle egtnligen göra sig av med den, med det förbjöd jag alldeles bestämt. Den vill jag ha i mitt hus på landet! Tillsammans med en gigantisk brudkista från en 1800- talssläkting, och litet saker som jag såg på Ikea ("den ska jag ha i mitt hus på landet!").
Nej, jag HAR ju inget hus på landet än, även om det låter så.
Men man kan ju lika gärna förbereda sig! om tre och ett halvt år är jag förhoppningsvis färdigpluggad och kan minst av allt skaffa mig en lägenhet större än 21 kvm: wohoo!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0