oh say, can you see my eyes, if you can then my hair's too short

Alldeles för lugn för den här tentan. Tre dagar kvar, har knappt börjat, och ingen panik, inget driv. Suck på mig och skärpning!
Blev klar med essän idag och kom på att jag måste ändra en massa saker. Dubbelsuck. Gör det i redigeringsstadiet sen, jag orkar inte med den nu.

Liten uppdatering.
På fredag, när tentan är inskickad, då blir det high life och fest. Marie kommer och hälsar på hela helgen, så det blir F E S T på fredag, shopping, middag och spel på lördag och skridskoåkning på söndag. Sen är det en dag med liggsår (den ska spenderas på min soffa framför tv:n) och sen börjar vi om med en ny kurs.
Så ser det alltså ut.

Nu borde jag sätta mig med den abstrakta konsten...


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0