tävling

  Jag vill ligga och skvalpa i en sommarvarm svensk sjö, där det klara vattnet färgats litet av jord och mossa.
Jag vill sitta på en solig brygga och bada fötterna i det svala vattnet tillsammans med en kär vän och ett leende.
  Jag vill ligga i det mjuka, gröna gräset och blunda, och känna hur solen och vinden sakta smeker mitt lugna ansikte.

Jag vill inte känna iskall snålblåst leta sig in under tusen lager av kläder.
  Jag vill inte bli nedskvätt av brun slask när jag cyklar till stan.
Men jag vill trampa runt i snön med mina nya snörkängor.

3-1 till sommaren!

Det ni säger
Postat av: Tagelinea

Great site. Keep doing.

2011-06-22 @ 13:24:54
URL: http://tagelinea.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0