finhelg



Helgen har varit busy busy och rolig rolig. I lördags var det bröllop för min vän Johanna och hennes Ola uppe i norra Småland. Klockan 0.00 under vår tretimmars hemfärd slog Santie och hennes man av radion och sjöng och hurrade för mig, för nu var det min födelsedag. I samma stund som det sista levet ropades ut kom det en gratulation från min älskling. I Halmstad stannade vi till som snabbast på en fest (mest för att låna toaletten) och sen var det roadparty, hem och sovdags.

Efter att jag vaknade var hela dagen bara en symfoni av glädje, skratt och kärlek (och presenter och god tårta, så klart). Jag fick i princip allt jag hade önskat mig, och alla var glada och vädret var vackert.

Tack alla som gjorde min födelsedag så fin!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0