dåligt, willys!

Det blir veckans fina känga en dag för tidigt, men jag är så arg att jag vill sätta en fot i baken på någon nu.

Veckans fina
Går till Melodifestivalfinalen. Tack för i år!

Veckans känga
Willys i Lund!!! 
I skrivande stund är jag på mitt fjärde försök till att försöka koka ett ägg, för jag blev så sugen på äggsmörgås. Två av äggen i förpackningen jag köpte idag var sönder när jag öppnade. Tre har haft små små sprickor i sig som har typ exploderat sönder när jag har försökt koka. Det var likadant i den förra äggförpackningen jag köpte. Om inte Willys kan ha bättre koll på sina varor så ska de ta mig tusan slå igen. Därför förtjänar Willys den andra kängan på kort tid.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0