du är inte klok, Madicken

Imorse vaknade jag innan väckarklockans skrällande ljud drog igång, och jag sträckte på mig sådär oförskämt leende och kände mig nästan som i en Disneyfilm. Pigg och glad, nu ska jag upp och plugga, tänkte jag. Fast först snooza i tio minuter. Som blev en timme.
Very well, nu ska jag plugga i alla fall, tenta i övermorgon och jag har en massa som inte har blivit läst, skärpning. Ikväll kommer Sanna över på fika och det hemska programmet "Dating in the dark" (!!!), imorgon ska vi vara effektiva och plugga i skolan och på torsdag efter tentan... händer det något roligt varje minut, kan jag tala om. Det ska ju firas att grammatikskitet är över!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0