spectacular spectacular

Lördagen blev lika underbar som mina cupcakes, ungefär.
Bakning, solsken, vårjacka, rosa frosting, Melodifestival med vänner, spel och hembakat (och Alexander Ryback!). Och en helt ok låt som vann. Jag röstade på Salem, jag gillade Annas men ville inte att den skulle vinna. Men det var helt ok att den gjorde det.

Det var lite oroligt när de helt onödiga utländska jurygrupperna envisades med att ge Darin tolvpoängare (och Grekland som sade sig ha bra smak, jo pytt!). Linn stod för kvällens roligaste kommentar, som uttalades under snabbgenomgången av nämnde artists framträdande: efter att han har gjort den låten "har Darin nog inga kompisar kvar". Ska du vara med i fler melodifestivaler, Darin, så vill jag se skärpning!

Nu blir det schlagerpaus tills i maj, då det är Eurovision. Sedan är det sorgligt nog ett år tills nästa spektakel, jag hoppas på något mer spektakulärt då.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0