I would trade away the stars and moon if you came, came, came back soon

Morgonens låt: Salem al Fakirs "Brooklyn Sun". Lika vacker som den här morgonen har varit.

iGoogle utlovade en massa regn, de grisarna. Nu har de ändrat (oväntat) sin väderleksrapport, nu ska det visst vara soligt med risk för regn. Imorgon ska det regna - vi får väl se hur det blir med det.
I övrigt får det gärna regna hela helgen för min del, för jag ska bara sitta inne bakom kassabandet och le och hälsa på främlingar och kändisar.

Idag tänkte jag vara ordentlig. Diska och lite sådär. Plugga. Tenta om en vecka, rapportinlämning på måndag. Sen, lördagen den femte... då är jag fri, ledig, har sommarlov!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0