oh, brooklyn sun

Idag mår jag skit. De där sjukdomssymtomen som jag motade bort i förra veckan har, förmodligen utlöst av stress, åter kommit upp till ytan. Jag är trött trött trött och tvingar i mig ett glas Berocca, men det är så äckligt- jag kan riktigt känna smaken av det plastiga sötningsmedlet och vad det kommer att göra med min mage.
Min ena visdomstand började växa inatt och även i drömmen försökte jag få bort det som hade fastnat i kinden. Men det var inget som fastnat, det är bara helt sjukt svullet. Jag måste dessutom städa upp i min grisiga lägenhet eftersom jag helt enkelt inte haft tid att städa de senaste dagarna (och det är helt sant). Rapporten har tagit all min tid, och när jag väl kommit hem och lagat mat har det varit annats. Så disk och städning har hamnat långt ner på prioriteringslistan. Men nu fick jag ett sms imorse om att jag inte jobbar idag trots allt, så nu blir det en tripp till Nova med Sanna och grannarna, sen blir det mer städ. Det ska vara fredagsfint imorgon.

Nej. Ingen bra dag alls.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0