som det kan kännas

Idag är jag oerhört gnällig och trött på allting i denna värld. Jag är trött på att ha tenta efter tenta i den här förbannade etnologin, utan att ens ha några dagar på mig att orientera mig inför nästa upggift. Jag avskyr hela Lunds etnologiska institution, jag hatar er! Jag hatar att jag typ måste gå till och från körrepet ikväll, hundra miljoner mil, för man kan inte cykla på grund av snön och inga passande bussar går där heller. Så jag avskyr att körrepen ligger på ett så dumt ställe. Dessutom är jag urbota trött på att försöka göra bra saker för hur jag än gör så blir det alltid bara fel ändå. Så nu slutar jag.
Jag avskyr att jag inte har mat hemma och måste gå och handla innan frukost, jag avskyr att jag ens måste stiga upp idag.

Så känns det idag.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0