idéer man får



Konstiga saker får man för sig ibland. Följande har jag under olika tider i mitt liv varit mer eller mindre besatt i.

- ett tag ville jag inget hellre än att lära mig spela fiol
- vid olika tillfällen har jag velat lära mig tala flytande italienska och afrikaans
- när jag var tolv kom jag på att jag inget annat ville göra i mitt liv än att dansa balett
- som ung tonåring fanns inget annat i mina tankar än hur jag skulle slå igenom som popstjärna. Jag planerade musikvideos och skrev skräpiga låtar
- under en veckas tid villa jag söka en dyr skola i naturmedicin
- varje Melodifestival tänker jag att i oktober ska jag skicka in ett eget bidrag som ska blow everyones minds
- jag ville bli arkeolog ett tag (innan jag läste det på universitete) och läste då allt som fanns i skolbiblioteket om ämnet. Vilket var en bilderbok om Pompeji. Men jag läste och studerade den från pärm till pärm
- i åttan var älvor min stora passion och jag hade flera stora planscher på väggarna

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0