titta

Om ni har kikat in vänsterkolumnen här på sistone så har ni sett att det varje dag kommer upp ett nytt Bibel-citat under min sockerfluffiga bild. Vill man själv ha det på sin blogg kan man klicka på länken också, den som heter bibel.se.

Framför allt är det av egoistiska skäl skönt att varje dag kunna gå in och läsa vad för ord som dykt upp. För det känns som att det är riktat till mig, till min situation och till det jag känner. Få tröst och stöd, mod, glädje. Och såklart så tycker jag att det är roligt att ni som läser min blogg kan få ta del av det också och kanske känna samma. Även om ni inte är troende.

Nu är det snart Halloweenfest, på tal om inget, och jag är nära att hoppa i kostymen redan nu!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0