God mat, god efterrätt, goda människor









Som ni ser leker jag fortfarande mycket med bildredigeringsprogrammet Gimp.

Mormor och morfar firade guldbröllop igår, och idag åt största delen av släkten på en finfin gästgivaregård någonstans i Skåne. Vår kypare måste ha varit släkt med Björn Ranelid, i annat fall är det hans dubbelgångare. Vi kom fram till att det nog inte var herr Ranelid själv, då hade han nog haft mycket långa utläggningar för oss.

Folk som inte uttryckligen sagt att de vill vara med på bloggen publiceras inte heller här (så att ingen blir ledsen för att här inte ligger någon bild på dem). Men bilden på min styvkusin Sanna som ligger över pianot i gästgivaregårdens foajé måste vara med ändå eftersom den bilden blev så himla fin.
Och min syster som är en liten Maria Montazzami.

Och min morbrors sambo tog saken i sina egna händer och friade till honom! Grattis till er!!!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0