Sanna, vi tänker på dig!

Min underbara vän Sanna har en rumskompis som har en katt. En fin katt, renrasig och som visst ska avlas i framtiden. Nå, denna katt driver Sanna till vansinne eftersom den när matte inte är hemma jamar utan uppehåll. Högt och klagande.

Men i förrgår skickade Sanna ett sms med en ljudfil. Det är nämligen så att katten löper och om den jamade innan så är det inget mot vad den gör nu. Sanna behövde plugga och hade huvudvärk och fick sitta och lyssna på detta. Bifogad text i ljudfilen var "Nu skjuter jag mig själv i skallen. Farväl" och så hör man detta oljud. En blandning mellan en skällande hund, ett gråtande barn och en katt i kläm. Det är faktiskt det jävligaste jag hört och jag kunde inte sluta skratta. Stackars Sanna! Därför får hon detta inlägg dedikerat till sig. Kommentera och skriv dina kondoleanser till Sanna för att muntra upp henne under denna svåra tid. Var anonym och strunta i om du inte känner henne, hon behöver lyftas upp. Ok?

Jag önskar verkligen att jag förstod hur man kunde skicka över ljudfilen till datorn. Ni skulle knappt tro att det var sant! Min syster och hennes "svärmor" höll också på att krevera av skratt när de lyssnat på mitt vidarebefodrade sms. Pricken över i:et är Sannas desperata kommentar.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0