ta det piano



Snoozknappen trycktes in extra många gånger idag innan jag vid halv åtta äntligen släpade mig ur sängen. Trött så att jag nästan tänkte att den föreläsning är väl värd att skippa så jag får sova. Men duktig och redig som jag är (och med en Sanna som inte höll med om att jag var värd att få sova vidare) så gick jag som sagt upp.
Duschade.
Åt frukost.
Sminkade.
Klädde.
Borstade.
Cyklade.
Bara för att på skolan finna ut att schemat jag kikat på på nätet inte stämde. Jag skulle ha en föreläsning klockan ett, inte en nio och en ett. Så jag stampade iväg till bussen och tog den hem. Nu får jag i alla fall tid att plugga idag, så inget ont som inte för något gott med sig. Vid fem har jag sångprov till en kör, och det är ganska nervöst. Efter det har hjärtat lovat att komma hit och antingen trösta mig eller glädjas med mig.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0